پروفایل

عطرها، تأثیر بسیار زیادی بر خلق و خو، احساس آرامش و کاهش سطح استرس شما دارند، در این میان عطرهایی با بوی تمیز می‌توانند شما را به یاد نسیم باطراوت یک صبح بارانی یا بوی کتانی‌های تازه شسته شده و یا خشک شدن لباس‌های تمیز در مقابل آفتاب و در نسیم باد یا پوست تازه صابونی شده بیندازند!

اوژن استوار 11 مهر 1403 9 بازدید

/upload/filemanager/2024/10/02/61P3b3ClVmL._AC_UF1000,1000_QL80_.webpعطرها، تأثیر بسیار زیادی بر خلق و خو، احساس آرامش و کاهش سطح استرس شما دارند، در این میان عطرهایی با بوی تمیز می‌توانند شما را به یاد نسیم باطراوت یک صبح بارانی یا بوی کتانی‌های تازه شسته شده و یا خشک شدن لباس‌های تمیز در مقابل آفتاب و در نسیم باد یا پوست تازه صابونی شده بیندازند! محیط های سربسته و دفاتر کار و میهمانی ها بهترین مکان ها برای استفاده از انواع عطر با بوی تمیزی هستند.  ما در این مقاله از فروشگاه اینترنتی موراتوس قصد داریم تا بهترین عطرهای زنانه که بوی تمیزی می دهند را معرفی کنیم.

 

عطر با بوی تازه چیست؟

یک عطر “تازه” معمولا دارای ترکیبات میوه ای، سبز، آب، مرکبات و معطر است که رایحه ای سبک و با طراوت به آن می بخشد. این عطرها همچنین به‌عنوان عطرهای‌ «خنک» تلقی می‌شوند که تصویری از آب و هوای خنک‌تر را القا می‌کنند و نسبت به عطرهای‌ گل‌دار و چوبی‌، قدرت ماندگاری کوتاه‌تری دارند.

اگر شما یک زن هستید، پس باید بدانید که چرا ما نمی‌توانیم بدون یک بطری عطر کلاسیک و بوی شیرین زندگی کنیم. به هر حال، زنان در تمام گروه‌های سنی می‌خواهند احساس جذاب‌و زیبایی داشته باشند و یک عطر خوب می‌تواند به ما در رسیدن به این حس کمک کند. زنان همیشه در مورد نحوه ظاهر، لباس پوشیدن و رفتارشان از سنین پایین شستشوی مغزی داده میشوند! بهترین دوست چنین زنان قدرتمند و مستقلی، عطرهای واقعاً خوشبو است که به او احساس ملکه می دهد . زنان امروزی نسبت به گذشته قدرتمندتر هستند و بهترین ها را می خواهند.

 

 معرفی 5 تا از بهترین عطر های زنانه که بوی تمیزی می دهند!

 

عطر دیور جادور عطر زنانه با بوی تمیزی Dior J’Adore

عطر زنانه دیور جادور (Dior J’Adore) تجسم زنانگی مطلق در دسته گلی سرشار از طعم میوه و گل است که با عصاره تازه ترنج اوج می گیرد و به سوی گل های پرطراوت پر کشیده و با بوی لطیف یاسمن آغوش می گشاید. خطوط منحنی عطر زنانه و زیبای بطری آن، این عطر را افسانه ای ساخته است.

عطر جادور، عطری پر زرق و برق و مدرن است و از همین رو آمبولانژهای مختلفی از این محصول در غلظت های متفاوت شاهد هستیم.  عطر زنانه دیور جادوراز آن دسته ادکلن‌های زنانه جذاب، فریبنده و شیک است که اغلب خانم‌های بسیار خوش سلیقه، سخت پسند و موفق از آن به عنوان رایحه اصلی خود استفاده می‌کنند. این عطر گلی میوه‌ای رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد که تقریباً هر سلیقه‌ای را با خود همراه می‌کند.

Dior J’Adore با تازگی و طراوت زیباترین گل‌ها، یک چشم‌انداز بسیار متعادل و چندوجهی است که می‌توان آن را به قصیده‌ای برای زنان نترس تشبیه کرد. جسارت گم شده و کم‌رنگ شده خود را با جادور برای رویارویی با دنیای بیرون و عاشقانه‌های هراس‌انگیز تقویت کنید.

 

عطر دیور جادور عطر زنانه با بوی تمیزی Dior J’Adore

 

عطر هالووین زنانه با بوی تمیزی

ادو تویلت شرقی گل‌دار و زنانه‌ Halloween از برند اسپانیایی جسوز دل پوزو در سال 1997 میلادی به کوشش عطرساز معروفی به نام مکس گاواری طراحی و ساخته شد. این عطر برای زنانی که اعتماد به‌ نفس بالایی دارند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

همه اجزای این عطر با وجود رایحه خنک، شیرین و آکورد گل‌دار پودری‌اش آن‌قدر جذاب و دل‌انگیز است، که حتی فقط با نگاه کردن به شیشه‌ آن می‌توانید احساس شادی و نشاط فراوانی را به روح خود تزریق کنید. این عطر با توجه به بوی شیرین و خنکش، برای استفاده در فصل‌های خنکی همچون بهار و پاییز پیشنهاد می‌شود. این ادوتویلت زنانه مخصوص خانم‌های سحرآمیز و پیچیده است و رایحه‌ای رمانتیک، شیک، نرم و لطیف دارد.

 

عطر هالووین زنانه با بوی تمیزی

 

عطر زنانه شنل چنس با بوی تمیزی

نت اولیه ی عطر شنل چنس اوفرش زنانه دارای رایحه ی لیمو، سدر و نت میانی حاوی رایحه ی سنبل آبی، یاس، فلفل صورتی می باشد . نت پایه نیز عبارت است ازرایحه ی خس خس، چوب درخت ساج، نعناع هندی، زنبق، مشک، عنبر .با بوی شیرین و خنکش برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است.پوست مرکبات با رایحه‌ی‌یاس و چوب با هم همراه می شوند تا طراوت و حس تمیزی فراموش نشدنی را به ارمغان بیاورند.

 

عطر زنانه شنل چنس با بوی تمیزی

 

عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین با بوی تمیزی

ایفوریا عطر زنانه یکی از عطرهای مشهور برند کلوین کلین است که در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. ایفوریا با طبع گرم و شیرین خود انتخاب مناسبی برای فصل های سرد و معتدل است. این رایحه که در گروه بویایی گلی شرقی قرار دارد، توسط عطارهای معروف کلوین کلین یعنی کارلوس بنایم، دومینیک روپین و لوک دانگ خلق شده است. از آن‌جا که در ترکیب رایحه ایفوریا از نت‌های شرقی و گلی استفاده ۲۰۰۶ برنده جایزه بهترین عطر لوکس زنانه سال شده است.

عطر ایفوریا زنانه در ترکیب رایحه منحصر به فردش از نت‌های گلی، چوبی، میوه‌ای و شرقی استفاده کرده است. در نت‌های اولیه این عطر، رایحه انار، تمشک خرمالو، هلو، پشن فروت و گیاهان سبز به مشام می‌رسند و شادابی و لذت را برایتان به ارمغان می‌آورند. در نت‌های میانی عطر ارکیده، لاله مرداب و نیلوفر آبی پیچیده است. نت‌های انتهایی هم ترکیبی از چوب، مشک، عنبر، بنفشه، نعناع هندی و وانیل هستند و ماندگاری رایحه را تضمین می‌کنند.

 

عطر زنانه ایفوریا کلوین کلاین با بوی تمیزی

 

عطر زنانه اکلت لانوین با بوی تمیزی

این عطر لانوین اکلت اعلا با رایحه‌ای خنک و شیرین برای فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد. هرچه از بوی خوش این محصول شگرف بیان کنیم کم است. شاید بتوان گفت خوشا به حال خانم‌ها که همچین عطر خوشبویی برایشان تولید شده است.عطر لانوین اکلت از آن دسته عطرهایی است که بسیار خوشبو و جذاب و همچنین عطری جدید با رایحه ای متحیر کننده می باشد.

در این عطر جذاب زنانه عطر اکلت رایحه های معطر شکوفه میوه ها به کار رفته که جذابیت آن را دو چندان کرده است. این عطر زنانه و دخترانه بی نظیر از ماندگاری و پخش بویی بالا برخوردار بوده و  هنگام استفاده از بوی آن سیر نمی شوید بر همین اساس عطر اکلت لانوین با رایحه شیرین یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده شخصی و هدیه دادن است.

 

عطر زنانه اکلت لانوین با بوی تمیزی

 

نکات خرید بهترین ادکلن زنانه با بوی تمیزی

ادکلن های زنانه با بوی تمیزی برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است. پوست مرکبات همراه با بوی یاس و چوب با هم ترکیب می­ شوند تا حس طراوت و تمیزی را به شما هدیه دهند. هنگام که قصد خرید ادکلن با بوی تمیزی دارید باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که هر عطری مدل اورجینال و فیک دارد. باید عطری را خریداری کنید که دارای مواد طبیعی باشد و از عطرهایی که از رایحه های مصنوعی و مواد شیمایی هستند باید دوری کنید.

عطرهایی که بوی تمیزی میده، مواد سازنده کوتاه تری دارند و در ساخت آنها از مواد شیمایی سمی مثل فتالات و پارابن استفاده نشده است. پیش از خرید با به مواد اولیه آن دقت کنید و از حس بویایی خود کمک بگیرید. البته شاید تشخیص چنین موضوعی کار دشواری باشد و نیاز به تجربه باشد؛ اما شما با خرید از فروشگاه عطر نیش دیگر هیچ نگرانی از بابت اورجینال نبودن ندارید؛ زیرا تمامی عطرها اصل و با بوی واقعی ارائه می شوند.

 

ویژگی‌های ادکلن‌ با بوی تمیزی

همیشه بوی لباس‌های شسته شده حس خوب و تازه‌ای را برای همه تداعی می‌کند. چند سالی است که در کنار انواع روایح عطر و ادکلن‌ها، رایحه پودری یا تمیز بسیار مورد استقبال خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. این عطر‌ها به دلیل ترکیبات و رایحه ملایمی که دارند توانسته‌اند انتخاب مناسبی برای کسانی باشند که به رایحه‌های تند و تیز حساسیت دارند. جالب است بدانید با همراه داشتن رایحه تمیز در محل کار می‌توانید اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

 

 

ثبت دیدگاه