پروفایل

بادی اسپلس یک نوع پودر بدن مایع است که با استفاده از اسپری روی پوست اسپری میشود. بادی اسپلش در انواع متنوع و با ترکیبات مختلف مانند روغنها، الکل، مواد آبکی، عصارههای گیاهی، عطرهای طبیعی و شیمیایی و سایر محصولات درمانی تهیه میشود. این محصول به منظور خاصیت مرطوب کنندگی، حفظ تازگی و ایجاد بوی خوب در پوست مورد استفاده قرار میگیرد.

اوژن استوار 9 مرداد 1403 101 بازدید

بادی اسپلس یک نوع پودر بدن مایع است که با استفاده از اسپری روی پوست اسپری میشود. بادی اسپلش در انواع متنوع و با ترکیبات مختلف مانند روغنها، الکل، مواد آبکی، عصارههای گیاهی، عطرهای طبیعی و شیمیایی و سایر محصولات درمانی تهیه میشود. این محصول به منظور خاصیت مرطوب کنندگی، حفظ تازگی و ایجاد بوی خوب در پوست مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از بادی اسپلش برای خنک کردن پوست و جلوگیری از خشکی پوست نیز بسیار مفید است. همچنین، برخی بادی اسپلشها دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی برای پوست هستند که میتوانند به داشتن پوستی سالمتر و شادابتر کمک کنند. اگر میخواهید بیشتر در مورد این محصول و نحوه استفاده از آن بدانید، در ادامه این مقاله از ایران پرفیومز همراه ما باشید .

 

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلشها، خوشبوکنندههای محبوب و سبکی هستند که ترکیبات آنها شامل الکل، آب، روغنهای طبیعی و مواد آبرسان بوده و مناسب برای استفاده مستقیم بر روی پوست میباشند.

این محصول که یک خوشبوکنندهی بدن ملایم و ارزانقیمت است؛ میتواند بهترین انتخاب برای معطر نگهداشتن بدن در روزهای گرم تابستان باشد. جالب است بدانید بادیاسپلشها از طریق آبرسانی به پوست مانع تعریق بدن میشوند. از دیگر مزایای این آبرسانی کمک به نرمی، لطاف و شافیفت پوست است.

روغنهای طبیعی موجود در فرمولاسیون این محصول نیز موجب جوانسازی و تغذیه پوست میشوند.

 

 

بادی اسپلش چیست؟

کاربرد بادی اسپلش

در ادامه موضوع بادی اسپلش چیست باید بگوییم که بادی اسپلش به عنوان یک محصول خنککننده برای بدن استفاده میشود که رایحه خوش آن باعث ایجاد حس سرزندگی، شادابی و طراوت میشود. کاربردهای اصلی بادی اسپلش عبارتند از:

  • ایجاد بوی مطبوع برای بدن
  • تازگی و تلطیف بوی بدن
  • رفع بوی نامطبوع مانند تعریق و بوی بد بدن، سیگار، غذا و غیره
  • ایجاد احساس خوشایند و تاثیرگذاری روی حالت ذهنی و روحی
  • جایگزین ادکلنهای سنگین و غلیظ با رایحه خنکتر و ملایمتر

 

مزایای استفاده از بادی اسپلش

اصلی ترین مزایای استفاده از Body Splash این موارد است:

 

1 - عدم ایجاد حس خارش و حساسیت

اغلب موادی که در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند که باعث ایجاد حساسیت های پوستی یا خارش می شوند، در Body Splash وجود ندارند. (البته با توجه به استفاده مستقیم محصول روی پوست، حتماً تست حساسیت انجام شود.)

 

2- Body Splash  نوعی آب رسان پوست است

هیدراته نگه داشتن پوست یک روش بسیار عالی برای مراقبت از سلامتی و جوانی آن است. Body Splash را می توان به عنوان محصولی که می تواند آب مورد نیاز پوست را بعد از حمام کردن، به آن بازگرداند، مورد استفاده قرار داد.

 

مزایای استفاده از بادی اسپلش

 

3 - بادی اسپلش مانع از خشک شدن پوست می شود

بادی اسپلش حاوی مقادیر زیادی آب است. این آب به صورت قطرات بسیار ریز روی پوست می نشیند و به تدریج جذب آن می شود. همین موضوع باعث می شود که پوست بدن خشک نشود.

 

4 - استفاده از Body Splash باعث سردرد و آلرژی نمی شود

عدم وجود برخی مواد حساسیت زا در آنها باعث می شود استفاده از این محصول منجر به آلرژی پوستی نشود.

 

5 - قیمت مناسب بادی اسپلش به نسبت ادوکلن

اغلب بادی اسپلش ها با رایحه هایی تولید می شوند که نمونه های ادوکلن های آن هم وجود دارد. بنابراین با توجه به قیمت بالایی که ادوکلن ها دارند، چنانچه رایحه ای را دوست داشته باشید، می توانید Body Splash آن را تهیه کنید.

 

معایب بادی اسپلش

بادی اسپلش معایبی نیز دارد. به طور مثال:

 

1 - ایجاد لک روی لباس

بادی اسپلش به دلیل غلظتی که دارد ممکن است روی لباس شما لک بیندازد. البته این در شرایطی است که بلافاصله بعد از اسپری کردن آن روی بدنتان، لباس بپوشید. چراکه Body Splash کمی حالت خیسی و رطوبت و گاهی حالت چسبندگی دارد.

 

2 - ایجاد ذرات معلق سنگین روی هوا

ماهیت بادی اسپلش این است که قطرات خروجی از آن کمی سنگین و چرب است. بنابراین وقتی آن را اسپری می کنید متوجه حضور این قطرات در هوا خواهید شد. ممکن است تنفس طولانی مدت این قطرات منجر به مشکلات تنفسی شما شود.

 

3 - وجود مواد شیمیایی محرک

بادی اسپلش مثل هر محصول بهداشتی دیگری حاوی مواد شیمیایی است. گرچه این مواد از نظر عدم ایجاد بیماری روی بدن انسان کاملاً تست شده اند، اما به هر حال ممکن است بدن شما به برخی از این مواد حساسیت داشته باشد.

 

4 - امکان ایجاد واکنش های پوستی

ممکن است استفاده از بادی اسپلش منجر به ایجاد واکنش هایی نظیر خارش، خشکی و سایر حساسیت های پوستی شود. بنابراین حتماً پیش از استفاده تست حساسیت بر روی پوست خود انجام دهید.

 

معایب بادی اسپلش

 

چگونه از بادی اسپلش استفاده کنيد:

مانند عطر، بادی اسپلش باید مستقیماً روی پوست مالیده شود. توصیه می کنیم بلافاصله بعد از دوش صبحگاهی یا حمام، که پوستتان هنوز کمی رطوبت دارد بادی اسپلش را روی پوست خود اسپری کنید.

برای ماندگاری بهتر قبل از اسپری کردن روی بدنتان یک کره معطر مکمل بمالید تا بوی عطرتان برای مدت طولانیتری تازه تر بماند.

خواص مرطوب کنندگی کره بدن به آبرسانی پوست کمک می کند که به نوبه خود به حفظ عطر شما کمک می کند.

بادی اسپلش به هیدراته شدن پوست شما کمک میکند و عطر ملایم آنها بوی عالی و احساس طراوت را برای شما ایجاد می کند.

از آنجایی که بادی اسپلش ها فقط چند ساعت دوام می آورند، اگر قصد دارید از آن به عنوان بخشی از لایه بندی عطر استفاده کنید، باید در طول روز دوباره آن را روی بدن خود اسپری کنید.

 

 

ثبت دیدگاه