پروفایل

معرفی خوشبو ترین عطرهای زمستانی زنانه

اوژن استوار 27 شهریور 1403 6 بازدید

با فرارسیدن فصل سرد، طبیعت به سمت استفاده از لباس‌های گرم پیش می‌رود و شکل و شمایل زندگی را عوض می‌کند. با تغییر فصل، علاوه بر استایل، تمام اکسسوری‌ها، رنگ، آرایش و نوع عطر نیز متناسب با فصل عوض می‌شود. هیچ‌ چیز لذت‌بخش‌ تر از بوییدن رایحه‌ ای گرم و دل‌بخش در سرمای زمستان نخواهد بود.

در‌واقع زمستان بهترین فرصت برای پوشیدن عطر‌های گرم است. به‌همین دلیل، انتخاب عطر مناسب در این فصل باعث می‌شود تا جذابیتتان بیشتر از قبل  شود. به‌همین دلیل، در این مقاله به معرفی ۷ عطر زنانه برای زمستان می‌پردازیم. در انتهای این مطلب، می‌توانید باسلیقه خودتان بهترین عطر زنانه برای زمستان را خریداری کنید

 

معرفی خوشبو ترین عطرهای زمستانی زنانه

 

عطر زنانه لانکوم لاوی ست بل ؛ خوشبو ترین عطر زمستانی زنانه

کمپانی فرانسوی لانکوم، عطر ملایم زنانه و انرژی‌بخش «لاویه‌است‌بله» را مخصوص زنان مدرن و شاد طراحی کرده است. بوی نشاط‌آور این رایحه، جسارت و انگیزه طی کردن مسیر زندگی را به شما می‌دهد. در لاویه‌است‌بله، ترکیبی از گل یاسمن، نارنگی، عطر ترنج و گل فریزیا را تجربه می‌کنید. نت‌های میانی با پررنگ شدن عطر شکوفه پرتقال و گل زنبق ظاهر می‌‌شود. در نت‌های پایانی رایحه چوب، وانیل و نعناع هندی جای رایحه میوه‌ای نت‌های قبلی را می‌گیرد.

 

عطر زنانه لانکوم لاوی ست بل

 

عطر زنانه لانکوم لانویت ترزور کرس ، خوشبو ترین عطر زمستانی زنانه

به جرئت می توان برند لانکوم را پر آوازه ترین برند تولید عطر و ادکلن نامید؛ چرا که این کمپانی از سالیان پیش و برای اولین بار فعالیت خود را در زمینه عطرسازی شروع کرد. این برند، هم اکنون و بعد از گذشت چندین دهه از فعالیتش نه تنها با شکست مواجه نشده بلکه پیشرفت چشم گیری در حوزه تولید انواع عطر و ادکلن داشته است. یکی از بهترین عطر های زنانه گرم تولیدی این کمپانی، عطر La nuit tresor می باشد.

با اولین اسپری این عطر روی نبض بانوان جوان و خوش ذوق، بوی میوه هایی مثل گلابی، نارنگی و نارنج در فضا پخش می شود. پس از مدتی که این رایحه ها شادابی و نشاط را القا نمودند، جای خود را به رایحه هایی همچون ساعتی، توت فرنگی، گل ارکیده و رز سیاه می دهند.

نت های پایانی این عطر دلفریب شامل ترکیبی از عطر گیاه جادویی پاتچولی، پاپیروس، میوه سرخالو، پرالین، وانیل، کارامل، قهوه، کومارین و گیاه شیرین بیان می باشد. همه این ها رایحه گرم و شیرینی را برای این عطر به ارمغان می آورند. به همین دلیل است که عطر La nuit tresor  به عنوان خوشبوترین و پرفروش ترین عطر زنانه گرم و شیرین معرفی می شود.

 

 

کوکو مادمازل شنل ، خوشبو ترین عطر زمستانی زنانه

یکی دیگر از بهترین ادکلن های زنانه برای زمستان، که در کنار رایحه گرم و شیرین خود، جذابیت بالایی دارد، عطر زنانه کوکو مادمازل شنل می باشد. پخش بو و ماندگاری بالای این محصول، بر محبوبیت آن افزوده است. اگر فردی جسور و پرانرژی هستید، خرید این عطر لوکس و خوشبو، برازنده ی شما خواهد بود، چون به حفظ و تقویت انرژی شما کمک خواهد کرد!

رایحه ابتدایی: پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال و نارنج

رایحه میانی: درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ ‌یلانگ

رایحه پایانی: مشک، دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک ‌موس

 

 

ایوسن لورن بلک اوپیوم، خوشبو ترین عطر زمستانی زنانه

ایوسن لورن بلک اوپیوم، یکی از شیرین ترین عطرهای زمستانی است که می تواند دلچسب ترین رایحه در روزهای برفی باشد! استشمام بوی قهوه در کنار رایحه گل های یاسمن و شکوفه پرتغال، گرمای ویژه ای به جسم و جان شما می بخشد. البته این محصول برای افرادی که تمایل کمتری به عطرهای شیرین و مشک دار دارند، توصیه نمی شود.

رایحه ابتدایی: رایحه گلابی، شکوفه پرتقال، فلفل صورتی

رایحه میانی: یاس،‌ قهوه، شیرین بیان

رایحه پایانی: وانیل، سدر، نعنا هندی و چوب کشمیر

 


 

ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل Good Girl ،خوشبو ترین عطر زمستانی زنانه 

برند کارولینا هررا یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن در جهان می باشد. از آن جایی که بیشتر تولیدات این کمپانی، عطرهای زنانه است، این برند توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در میان خانم ها دست پیدا کند. یکی از برجسته ترین محصولات این برند آمریکایی ادوپرفیوم زنانه گود گرل می باشد که طراحی و فرمولاسیون آن توسط یکی از مشهورترین عطرسازان جهان یعنی لوییز ترنر انجام شده است.

از دیگر نکات قابل توجه این عطر که خوشبوترین عطر زنانه گرم و تند نیز محسوب می شود، می توان به طراحی بسیار شیک بطری آن اشاره نمود که از قضا نگاه های زیادی را به سوی خود کشانیده است. پس از اسپری کردن این عطر زنانه گرم، بوی بادام و قهوه به مشام می رسد که به همراه خود انرژی و هیجان می آورد.

نت های عطر  میانی با رایحه دلچسب گل های مریم و یاسمین بعد از گذشت مدتی جای نت های آغازین را می گیرند و در انتها نیز نت های پایانی که از دانه تونکا و کاکائو تشکیل شده اند، جایگزین خواهند شد. ترکیب تمامی این رایحه ها در کنار هم توانسته عطر گود گرل را به بهترین عطر زنانه گرم و تند برای فصل های پاییز و زمستان تبدیل نماید.

 


عطر زنانه دیور جادور خوشبو ترین عطر زمستانی زنانه 

عطر زنانه دیور جادور رایحه ای ملایم و شیرین منحصر به فرد دارد. این عطر ادکلن زنانه مناسب فصول سرد طراحی شده است. البته این عطر به دیده برخی چهار فصل است. گروه بویایی این عطر ادکلن زنانه، گلی میوه ای می باشد. این عطر در سال 1999 وارد بازار شده است.

رایحه اولیه: ترنج ، نارنگی ماندارین، مگنولیا ، هلو ، خربزه ، گلابی

رایحه میانی: رز ، فریزیا ، بنفشه ، یاس، گل برف ، گل مریم ، ارکیده ، آلو

رایحه پایه: مشک ، وانیل ، سدر ، توت سیاه

 

 

اهمیت تغییر عطر با تفاوت فصول

استفاده از عطر زمستانه زنانه مناسبی که شخصیت منحصر به فرد شما را برجسته کند و خاطره‌ای خاص از معاشرت با شما را در ذهن‌ها ماندگار سازد، کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. به خصوص این که غیر از سلیقه شخصی، عوامل مختلفی در انتخاب عطر‌ها اهمیت دارند. فصل‌ها و دمای هوا یکی از این عوامل هستند.

هوای سرد تبخیر نت‌ها را به روندی سخت‌تر تبدیل می‌کند. در حالی که هوای گرم نت‌های عطر را غلیظ‌‌تر و قوی‌تر خواهد کرد؛ بنابراین با انتخاب عطر مناسب زمستانه زنانه، درک بالای شما از عطرها به دیگران نشان داده می‌شود و اینکه چقدر به جزئیات اهمیت می‌دهید.

 

زمستان سرد را با گرمی عطرها سپری کنید

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند زمستان خود را با استفاده از یک عطر گرم و شیرین سپری کنند. دلیل آن هم گرفتن حس گرما از عطرها است. عطر‌‌‌های زمستانی زنانه عناصر گرما‌‌بخشی با نت‌های شاد و شیرین را در خود جای داده‌اند. عطر مناسب زمستانه زنانه رایحه گرمی دارد.

رایحه گرم را در عطر‌‌هایی که نت‌های آن متشکل از بو‌‌های وانیل، کارامل، شکلات، دارچین، زنجبیل، جوز هندی باشد می‌توان پیدا کرد. استفاده از عطرهای شرقی که قوی و گرم هستند، جنب‌وجوش و هیجان را به زندگی شما می‌آورند. نت‌های وانیل، دارچین، کهربا و ادویه در این دسته از عطر مناسب زمستانه زنانه قرار دارند.

 

 
ثبت دیدگاه